Bye!

Hej sweeties!♥ Har precis kollat klart på Rosa the movie och den var riktigt bra. Fast har sett den så många gånger så jag minns typ allt, så lite tråkigt var det ju! Satte på datan igen bara för er. Och för att jag har besöksrekord. Hihi, ni är bäst! Ni kommer tycka att det är lite men det tycker inte jag! Har dessutom haft bloggen i en vecka, så det är posetivt!

Öh, ah tog en liten break nyss. Eller jag ringde Vicky och frågade om skjuts till HK;n imorgon. Vi ska dit på morgonen, halvklass. Som alltid! Och sen så packade jag väskan och vilka kläder jag skulle ha och till gympan. Grymt! Ingen stress på morgonen då! För jag är alltid stressad på morgonen.. Har alltid svårt att hitta & välja kläder, hehe. Men nu är det klart och klockan är bara 9? Ouff, jag äger! Sen tvättade jag min väska. Tvättade. Asså jag är helt klart bäst! Så den är i tvätten nu och ska bli från brun/svart till vit.


Allt som stod med kom inte med, för att blogg.se suger balle!
Godnatt typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0