Svaren från frågestunden, del 1.

-         hur många läsare/dag?
- vilka bloggar läser du?
- vad är det första du gör när du kliver upp på morgonen?
- favorit mat?

SVAR:
1. Det varierar såklart! Bloggen är rätt ny så därför mellan 30-60 kanske? J

2. Det varierar också. Förut var det ett intresse att läsa bloggar men inte längre. Jag läser mest vänners bloggar sen läser jag andra bloggar också, men jag har inga speciella utan det beror helt enkelt på i vilken blogg jag hamnar hos!
 
3. Jag svarar på alla sms, kollar på tv och ligger och drar mig en stund.

4. Har jättemånga, men thai & kina rätter, det får det nog bli alltså!

Har du träffat Sanja ens? :O <33

SVAR:
Alltså nej, det har jag egentligen inte, hehe.

vad saknar du mest nu ?
vad ångrar du nu ?
bästa vän ! ?

SVAR: 1.
Någon person? Det måste nog bli.. Evelina! J

2. Alla dumma misstag som jag har gjort…

3. Har många! Men dom bästavänner jag är mest med är nog Victoria & Johanna. Sen Evelina, men alla mina bästavänner betyder lika mycket!

om du fick ändra något med dig själv, vad skulle det vara?
SVAR: Jag skulle personligen vilja bli snällare, helt ärligt.

Vad tror du att du gör om 10år?
20år?

SVAR:
Det var en svår fråga! Men om tio år så är jag 22 så då blir det nog mest kompisar och sånna saker. Om tjugo år kommer jag nog ha barn, HA-HA! Nejmen, man vet aldrig! ;)

3 bloggar du älskar &följer,<3
SVAR:
Somsagt det beror på! Men din är i alla fall grymt bra!

Hur gammal är du?
du ser ut att vara 94-93, så nyfiken är jag de (a
SVAR:
Ojojojdå! Ser man på! Det är ofta jag får höra sånt faktiskt…
Men jag är bara 98;a alltså 11 år, hehe.

Om du fick träffa en känsis och bo med han/hon en vecka..vem skulle det vara?

Vad föredrar du helst mellan djur och kläder?

Saknar du någon?


SVAR:
1. Gud det var en svår fråga alltså! Men det får nog bli.. en tjej i alla fall som är otroligt bortskämd och har pool, bor i något varmt land (INTE SVERIGE!) och så. Hehe!

2. Det var också en svåring! ;) Men kläder. Jo, man måste ju ha kläder, djur är mest en sysselsättning eller vad man ska säga! Men jag älskar djur och har faktiskt en liten hund! :)

3. Ja, jag saknar väldigt många. Mest vänner som jag har mist :/

 
1. Framtids drömmar?
2. Vilka bloggar läser du?
3. Anser du att du har bra självförtroende?
4. Är du kär?


SVAR: 1. Modell, jag är väldigt lång och var det när jag var mindre. Hade dåligt tålamod så jag valde att sluta, heh.
2. Somsagt så är det olika!
3. Ja, det har jag faktiskt.
4. Nej, det är jag inte. Heheh, fan också! ;)

vilka bloggar brukar du följa ? :)
vad tkr du är det bästa med att blogga ?
hur länge har du bloggat ? (a)
puss


SVAR: 1. Olika fortfarande! ;)
2. Att få skriva av sig lixom och så alla kommentarer!
3. 1 år blev det den 31 december 09, hehe!

Varför börja du blogga?
SVAR: Tycker det är bra att få skriva av sig olika känslor, vad man har gjort och så.
Det är så lätt att bara kolla bak i arkivet och se hur man har förändrats, kolla på gamla bilder,
sen så kommer ju minnen upp som man har lagt i bahuvudet! ;)

- söt blogg.

varför började du blogga?
vilka kändisbloggare läser du?


SVAR: Tack! J
1. Somsagt, jag måste få skriva av mig!

2. Jag läste dom mer förut, men dom blir bara tråkigare och tråkigare.

-         Dom har nog aldrig mognat upp helt och hållet.. Men, det var roligare att läsa förut när dom trodde att dom ägde världen. Vilket dom fortfarande tror, men ah. Kan kolla in ibland då och då och då läser jag väl, Dessies, Kissies och Paow ibland. Hon har blivit så tråkig, och hennes design är så jävla ful! Sen läser jag falsksanning om man kan ta det som nån ”stor” blogg, hehe.

favvo mat? :D
SVAR: Thai & China slår nog det mesta.
Men kebab med ;$

favortminne?=)
SVAR:
Har nog inget svar på det faktist. Alla minnen är väl bra på deras lilla sätt! Men om man ska ta något med familjen, så att det inte blir taskigt mot mina kompisar om jag inte tar vårat minne så får det bli kryssningen. Åh, jag glömmer det aldrig!

vilka andra bloggar läser du? :)
SVAR:
fortfarande olika!

Vem är din förebild och varför?
SVAR:
Har nog ingen direkt förebild..

1. hur gammal är du?
2. varför börjad du blogg?
3. hur mår du?
4. vilken är din/dina favortit bloggar?
5. har du något riktigt bra minne? isåfall vad?

SVAR:
1. 11
2. Gillar att skriva av mig.
3. Jag mår bra, haha! J
4. Har inga direkta favoriter längre! ;)
5. Jag har många bra minnen med olika personer.
Men med familjen – kryssningen.



Kommentarer
Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

gomorron:D

såg min fråga där :D

2010-01-31 @ 12:02:15
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: aw - gotlandstöis ツ

JÄKLAR ? :o bara 11 ... shit. du ser SÅ mkt äldre ut

2010-01-31 @ 12:07:04
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: aw - gotlandstöis ツ

hhi:D

2010-01-31 @ 12:09:19
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: bellaa'

oj, du såg ut att vara mkt äldre ! :o

2010-01-31 @ 12:09:57
URL: http://itsbellaa.blogg.se/
Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Hhahaha ;D

2010-01-31 @ 12:11:04
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: daaniela

- godmorgon:)

2010-01-31 @ 12:26:03
URL: http://daanielab.blogg.se/
Postat av: Stina

Fiin blogg!:D

2010-01-31 @ 12:46:01
URL: http://stiiiiinnnaa.blogg.se/
Postat av: D O L L Y

men gud va kul.. vart va du modell då ? vilken agentur

2010-01-31 @ 13:09:42
URL: http://fashionmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0