Empty room

Finns det någon som kan fixa min design? Skulle vara grymt gulligt! Då är det bara att slänga in en kommentar eller något, hihi.


Åh, blir galen! På allt. Ingenting ska funka alltså. Ingenting blir som jag vill äns en gång. Okej, nu får ni bestämma. Om ni inte är lika tom på idéer som jag är dårå. Hur ska min design se ut? Vi tar tillbaks det förästen. Är tom i huvudet helt och hållet idag. Har suttit och försökt komma på vad jag ska skriva i en all jävla evighet? Dessutom vet jag inte vart USB sladden är. Om jag hittar den så får ni bilder från idag. "My day in pictures" Men öh, förvänta er inget.. Har redan ledat efter sladden, den kommer aldrig fram. HOPELESS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0