My day.

Hejsan lovelis. Idag så var jag ju i skolan som ni vet! Dålig dag redan första dagen på veckan och månaden. Fan då! Jag, Johanna & Victoria var på Hemkunskapen idag och vi tre är ju bästavänner och vi är verkligen tajta och flummar alltid. Så ingenting blir seriöst, och vi kom typ sist. Vi gjorde fattigariddare man skulle få två var men jag ville bara ha en och smeten som var över var till pannkakor. Och för det första när Vicky la brödet i stekpannan så skvätte det upp fett mycket fett eller vad det var i Johannas panna och på min hand. På Johanna gjorde det inte ont så mycket, bara i början men jag hade skitont verkligen. Så gick till syster så fick jag nån skelé (stavning?) och det hjälpte. Men fick fett ont sen igen för allt rann typ ut ur bandaget, haha. Skills man har. Sen på gympan så vrickade jag handen och när min lillebror gjorde illa sig (han har gjort det sammanlagt kanske 20 gånger under den tiden jag har varit hemma idag! sen halvfyra!!) så skulle jag hjälpa honom så knäcktes mitt knä och allting? Fett scaary men jag är van. Efter skolan så var jag med Jenny typ, vi åt fett mycket för vi hade knappt ätit nånting. Så jävla äcklig mat det var i skolan! Och sen så bakade vi och så. Ska plugga nu, har läxor och prov till på Torsdag, gaah! puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0